"En sådan här kväll känner man livet i sig"

Kära ni
Det har hänt en hel del på sistonde. Anton har varit hemma i Fagersta över helgen.
I torsdags efter att jag hade jobbat kväll bestämde jag och Johan att vi skulle göra ett litet bus. Vi har en ganska stor balkong här på Sundskajen, dock har vi inte fixat utemöbler än och det tycker vi bör fixas nu när det är april och allt.
Men det kostar pengar. Plötsligt kom jag på en idé!
Vi har nämligen byggnadsarbetare utanför huset vilket betyder att det är massor med byggargrejer överallt!
Vilket resulterade i detta:
Vi väntade till klockan blev tolv så alla byggargubbar hade somnat.
Sedan smög vi ut i svarta natten och stal denna. Det var fruktansvärt roligt.
Jag har aldrig snott någonting. Inte ens snattat tuggummi på busskiosken. Jag var helt lyrisk.
Och nu har vi ett bord på vår balkong. En mycket bra början.

Kommentarer
Postat av: Fritzel

fett snyggt

2012-04-02 @ 19:28:00
Postat av: MammaMu

Jag vill ju inte uppmuntra till kriminalitet men det var ett ganska bra och praktiskt balkongbord :)

2012-04-02 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0