Norbergs tvålen

Kära ni

Jag fick besök i fredags. Tove, Matrin, Evelina och lilla Signe kom hit och kikade hur jag bodde.
Sedan åkte vi in till stan och kollade lite. Det var kul att träffa dem. Det är liksom mycket som händer i deras sällskap. Vi blev till och med tagna av polisen när Tove körde i fel fil inne i stan. Men vi hade tur och slapp betala 1000 spänn i böter.
När jag hade sagt hejdå till hela gänget hämtade jag ut ett paket som mamma hade skickat på posten.
Hon skulle skicka min lön eftersom jag måste sätta in pengarna själv på kontot.
Men det visade sig att paketet jag hämtade ut var lite större än bara ett papper.
Världens gulligaste mamma:

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Till Världens bästa unge <3

Längtar efter dig!!!

2012-04-02 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0