Veckans Babe

Jaha, då var det dags igen.
Helgen är över och måndag står på schemat.
Tråkigt, tänker ni. Men för att krydda upp vardagen en aning ska jag utse Veckans Babe.
Så damer och herrar låt mig presentera den förtjusande:
Fredrik Wikingsson



Motivering:
Kanske inte känd för att vara en sexbomb men inte fan spelar det någon roll när man har jävligt mycket bakom pannbenet och vet vad humor är.
Jag känner mig en aning orättvis som ställer Filip Hammar i skuggan men måste medge att det ändå är Fredrik som får mig att pirra mest. Jag är liksom svag för mångsysslare och vill påstå att jag beundrar Fredrik.
Jag menar, han är författare, journalist, och programledare då han har haft 15 egna program och skrivit fyra böcker. Jag vet inte om jag behöver säga så mycket mer. Han är ju fruktansvärt rolig och smart. Och snygg.
Men fan vad frustrerad jag blir på alla bra människor som lyckas och gör karriär inom någonting vettigt och kul.
Jag vill också göra sånt.
Grattis Fredrik, du är Veckans Babe.

Kommentarer
Postat av: Frida

nöjd med valet!

2012-04-16 @ 21:12:52
Postat av: MammaMu

Vilket höjdar val!!!! Han är ju super bra. Deras krogshow kanske är i Malmö när jag kommer ner till dig, hoppas för då kan vi ju gå. Vi kan kolla vad som spelas på Malmöteatern de datumen. Puss Mamma

2012-04-16 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0