VECKANS BABE

Påhittig som jag är inför jag nu VECKANS BABE här på bloggen.

Varje måndag kommer jag, Fanny Victoria Jansson, att utse en lyckligt lottad man eller kvinna till Veckans Babe.
För att kunna bli Veckans Babe ska personen kunna få mig att pirra. Missförstå mig rätt, pirra så som i gilla eller beundra. Det handlar inte bara om att se snygg ut. Det handlar om karisma och pondus. 
Jag kommer såklart även att ge er en motivering till varför just denna babe har vunnit.
Så damer och herrar, barn och tonåringar, gummor och gubbar låt mig presentera:
VECKANS BABE



Motivering: Jag som har makten när det gäller Veckans Babe har förståelse för er som är tveksamma. Och jag kan erkänna att min första Veckans Babe kanske blev en aning lame.
Men jag kan ändå inte motstå Mikael Persbrandts begåvning.
Som ung började han sin karriär som balettdansör liksom, ja jag vet, helt sjukt coolt.
Sedan är han ju en jävligt bra skådis trots att han har blivit en aning förstörd som Gunvald Larsson.
Micke förtjänar i alla fall detta pris därför att han gång på gång charmar mig med sitt farliga sug i blicken och sitt störiga kaxiga sätt. Men om sanningen ska fram lyder motiveringen som så att jag, som så många andra inte kan hantera mitt medberoende och omedvetet dras till hans extremt alkoholiserade liv. Det där farliga ni vet.
Jag vill inte vara där själv, men jag kanske vill ta hand om honom.
Fuck that säger jag bara.
Missa inte nästa Veckans Babe, nästa måndag, samma tid och samma kanal!
Då kommer jag bjuda på ett mer självklart val. Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Tove

Du är för härlig Fanny... Klok och rolig. Kram

2012-04-09 @ 22:37:47
Postat av: MammaMu

Bra val Fanny! En riktig hunk som vi medberoende kan sukta efter ;)))

2012-04-10 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0