Veckans film

Kära ni
 
Känner att det är dags att komma med någonting nytt.
Jag vet inte riktigt vad jag har att komma med, men jag börjar sakta men säkert och tipsar därför om
"Veckans Film". Jag såg filmen för någon vecka sedan och jag kan inte riktigt släppa den.
Filmen är från 2008 så det är säkert många som har sett den. Men för er som inte har, se den.
 
Filmen heter The Reader.
Kortfattat handlar filmen om en tysk advokat, som hade en kärleksaffär med en äldre kvinna då han var tonåring på 50-talet. Man får följa mannen under hela hans liv och det visar sig att hans tonårsförälskelse bar på en hemlighet som plötsligt växer fram efter många år. Typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0