minns

När jag tog studenten hann jag med en studentkryssning, två studentfester, en bal på slottet och och själva studentdagen såklart.
Det var roligt att ta studenten. Fina minnen.
På bild nummer 1 är jag bänkvärmare då temat var "sport". På bild nummer två föreställer jag en gravid whitetrashmorsa och temat var "såhär kommer du aldrig se mig igen".
För övrigt slutaden den kvällen i kaos för min del. Dagen efter vaknar jag upp och ser att jag skickat massor med sms där det står "snälla hjälp mig, polisen är här".
Det jag kommer ihåg är att jag iförd foppatofflor och gravidmage försökte ta mig hem genom en skog med lera upp till knäna, vart jag var vet jag inte.
Tio meter från Antons hus ger jag upp och sätter mig på gatan och gråter en skvätt.  
Ja, jag hoppas verkligen att ni aldrig mer för se mig så igen. 
 
Jag och Love på bal. 
 
Jag hade blå klänning på studenten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0