Sprungit som en halvdöd genom Malmö

Kära ni
 
På tisdag kommer min älskade syster på besök. Jag är superglad över det. 
Det var 4 månader sedan jag såg henne! 
Eftersom hon är världens bästa syster har hon även med sig två biljetter till Laleh, Timbuktu och Damn på Sofiero slott! Det var 10 år sedan som Timbuktu och Damn hade sin första spelning ihop, så det blir alltså jubileum! 
Det ska bli så roooligt! Jag kommer att älska det, det vet jag. 
 
Annars så chillar jag mest denna söndagsförmiddag. Börjar jobbet klockan 17 så jag passar på att lyssna på musik och pilla mig i naveln sålänge. 
Igår träffade jag min kusin. De var mysigt, jag köpte en skitsnygg bikini på rea och hon bjöd mig på lunch. 
Sedan började jag jobba på eftermiddagen och jobbade till stängning. 
 
Nu gott folk så ska jag baka mig lite scones! 
 
 
 
 
Föresten, såhär roligt ska vi ha på torsdag! hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0