Senaste nytt från Malmö

Jag vet. Jag har varit dålig på att skriva. Men ni måste nog vänja er. Jag är en periodare!
Senaste nytt från Malmö är att jag vaknade med migrän imorse och fick lov att sjukanmäla mig från jobbet. Jättejobbigt om ni frågar mig. Efter några timmars sömn och en spya blev det bättre (som alltid).
Goda nyheter är att jag tog en öl eller två med en kompis från jobbet igår! Det var faktiskt jätteroligt att hitta på någonting med någon som delar likadant kön som mig själv! Det var ett tag sen. Hon heter Lovisa föresten, jättetrevlig och kul tjej. Hoppas vi kommer dricka mer öl ihop!
Nu över till någonting helt annat. Tänkte att jag ska börja med Dagens bästa samt Dagens sämsta.
Vart får jag allt ifrån? Kanske är det ölen.
Dagens bästa
De senaste gångerna som jag har ätit godis har Anton handlat utan mig. Mitt favoritgodis köps på "Hemmakväll", en videobutik som kryllar här i Malmö. Så de senaste två gångerna som Anton har köpt godis från Hemmakväll har mina favoritgodisar inte funnits. Jag har alltså gått runt och trott att de har slutat med mina favoriter. Idag trampade jag iväg till hemmakväll själv för att ta reda på om skandalen var sann eller inte. Och det visade sig att allt bara var ett otäckt och hemskt ryckte, eller vad man ska säga.
Jag köpte en hel påse och trampade hem med ett leende på läpparna! 
Dagens sämsta
När jag upptäckte att Anton köpt lössnus. Fyfan vad vidrigt.

Kommentarer
Postat av: leffe ifrån lund

ääschh lite lös kryddar bara vardagen!

2012-06-08 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0