Tisdag

Kära ni
I lördags drog jag ut med mina drickspengar och min älskade Anton på restaurang!
Oekonimiskt kanske ni tänker när mina drickspengar faktiskt är de ända pengarna jag har för tillfället.
Men jag tycker det är vikitigt att göra roliga saker ibland, sakar som man mår bra utav. Och vi hade det jättemysigt och åt jättegod mat. Absolut ingenting jag ångrar, det var verkligen värt det. Vi käkade på "Mando" som ligger på lilla torg. Det var en jättebra lördag.
Idag åkte han iväg på Hultsfredsfestivalen och det är redan tomt utan honom. Men det tänker jag inte säga till honom eftersom han skulle tycka jag var fjollig som börjar sakna bara efter några timmar.
Vi har börjat titta på Games of thrones också! Skitbra serie, än så länge har vi sett tre avsnitt och det är redan spännande. Jag rekomenderar!
Dagens sämsta
Jag somnade mellan klockan 19 och 21 under kvällen och jag drömde en otroligt jobbig dröm.
Jag jobbade i drömmen och ett bord med ett stort sälllskap ville betala så de bad om notan.
När de hade sett notan reste de sig upp och bara gick där ifrån och jag började skrika
"HJÄLP, SPRINGNOTA!!!" Jag sprang efter och fick tag i en tjej som var med i sällskapet, jag brottade ner henne men hon var stark. Helt plötsligt låg jag på backen med henne över mig och hon börjar spy i min mun.
Det var så vidrigt!!!! Jag börjar spy själv för att jag blir så äcklad, i drömmen alltså. Jag vaknade helt svettig.
Dagens bästa
Jag hittade tigeryoghurt för tio kronor på ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0