we are the soundtrack of your life

Kära ni
Lyssnar igenom Hives nya album och blir sjukt sugen på att åka hem i Augusti när de spelar på Eskiln.
Blir irriterande över att jag inte riktigt har koll på om jag kommer ha pengar till det eller inte och om jag jobbar.
Första gången i hela mitt liv som jag känner ett behov av att planera men så går det inte.
Det suger. Men jag tycker ni ska lyssna på albumet iallafall. LEX HIVES!
Senaste nytt från Malmö är väl att kära Tette och Gutta är hemma efter tre månader i Asien och att grabbarna är här och hälsar på. I onsdags lagade vi lite mat ihop och sedan for vi ut på Debaser. Vi dansade och hade kul.
Efter en flaska vin startade jag och Johan ett punkband. Ett av mina förslag på namn var "Bagdad Blöder".
Dagen efter när jag slutat mitt jobb och går genom stan möter jag folk som delar ut flygblad och upptäcker sedan en stor skylt där det står "Syrien Blöder".
Haha, sjukt när det blir sådär. 
Annars jobbar jag lite mer nu för tiden. Planerar en hemresa i juli också.
Det vore faktiskt sjukt skönt om det gick vägen! 
Sist men inte minst måste jag tipsa er som har missat Sundtrack of our lives senaste album. Den är fantastisk.
Throw it to the universe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0