Lillasyster

Kära ni
Jag deppar ihop av detta väder.
Börjar jobba klockan 17 och slutar 24 idag. Än så länge har jag inte gått upp ur sängen. Det ger mig ångest samtidigt som det är så jävla skönt att bara ligga här.
Lyssnar lite på gamla och fina Håkan. En av mina favoriter är Flyg du lilla Fjäril. Jag tänker alltid på Hanna när jag hör den. 
Min fina Hanna. Jag har ingen lillasyster egetligen, men hon har alltid varit som en.
I alla sammanhang är det alltid jag som är den dryga, högljudda lillasystern.
Men inte tillsammmans med Hanna. Hon har alltid varit min lillasyster.
Fast hon är ingen dryg och högljudd lillasyster, det är mer jag som är en överbeskyddande storasyster.
Hon är min älskade lillasyster som jag är otroligt rädd om, ni anar inte.
Jag älskar dig, precis som du är.
älskade blomma
jag ser hur du kämpar
men du växer för nära
motorvägen

flyg lilla fjäril flyg
över Gullbergsvass och dyn



Kommentarer
Postat av: MammaMu

Våran finaste Hanna <3 Kärlek

2012-06-08 @ 17:46:35
Postat av: Hanna

<3<3<3 Jag älskar dig bäästa du!

2012-06-12 @ 12:01:53
Postat av: eila

Oooh så rart sagt lilla Fanny fick tårar i båda ögonen eller är det allergin.....nej,skojar bara du är en bra kopizzz <3

2012-06-25 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0