Veckans Babe

Jag vet att jag är sen med att utse Veckans Babe denna vecka. 
Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga. 
Låt mig presentera Veckans Babe!
 
Peter Dinklage
 
Motivering:
Jag har helt snöat in på Game of thrones! Jag och Anton älskar serien. Och vi älskar Tyrion Lannister också! 
För er som inte har sett Game of thrones så kan jag meddela att Tyrion Lannister är en av karaktärerna i serien och han spelas av Peter Dinklage. Åh, han är så bra, så rolig och helt underbar! Och dvärg. 
Han vann faktiskt en Golden Globe för bästa manliga biroll för sin roll som Tyrion Lannister. 
Han är bäst helt enkelt. Och om ni inte har sett Game of thrones så måste ni se serien, nu. 
Grattis baby, du är Veckans Babe! 

Kommentarer
Postat av: Victor

Ludvig vill vara Tyrion.

Äls´kar din blogg! :)

2012-06-30 @ 08:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0