Veckans Babe

Veckans Babe är en av Sveriges bästa skådespelare. 
Han är sjukt trovärdig. 
Damer och herrar, låt mig presentera Veckans Babe!
 
Shanti Roney
 
Motivering:
Filmen Tillsammans är min bästa film och jag älskar den mer än allt annat. Det är en film av Lukas Moodysson och filmens uppbyggnad och handling utspelar sig i ett kollektiv under 70-talet. Ja, det vet ni säkert redan.
Precis så är Shanti uppväxt, i skåne, i ett kollektiv där den alternativa vänstern hägrade under det ljuva (?) 70-talet. 
Jag kan inte mer än att älskar det hela. 
Såklart har han fått en Guldbagge för bästa manliga biroll som Glenn i "Vägen ut" som också är en väldigt bra svensk film. Sist men inte minst har han medverkat i min top tre av bästa svenska serier, "Tusen bröder".
Hans prestationer får mig att gråta, typ.
Och det blir fan inte bättre av att han har en sjukt skön berättarröst och passar bra i skägg.
Grattis, du är veckans babe!!!!!!  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg honom vid skanstull förut. Blev starstruck!

2012-06-21 @ 16:46:37
Postat av: frida

han är mysig och självklart extra plus för skägget! är en än gång nöjd!

2012-06-25 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0