Veckans Babe

Jag har altid haft olika förebilder under olika perioder i mitt liv.
Under högstadiet var det viktigt med förebilder, tror jag.
Den här gången är Veckans Babe en av mina gamla förebilder som jag verkligen såg upp till under högstadiet.
Damer och herrar låt mig presentera Veckans Babe!
Maja Ivarsson
Motivering:
Hon är så fett jävla cool och snygg. Att se henne live är en ren fröjd!
Jag har sett The sounds live flera gånger och träffat Maja två gånger faktiskt. Jag var lika extas båda gångerna.
Sist var jag ensam när jag träffade henne och vi gick en bit genom Peace and love festivalen tillsammans med armarna om varandra och snackade, jag tror det var 2009.
Jag har även försökt klippa mig som Maja under en period (precis samma som med Robyn som jag beskrev förut). Jag ville också var rockstjärna och lika cool som hon.
Jag tror att jag delar denna beundran med min fina vän Frida och det känns lite som om The Sounds är vår gamla grej. Första gången jag träffade henne var ihop med Frida, även då på festival men några år tidigare.
Vi var en aning nervösa och tog kort med en engångskamera tillsammans med henne.
Vår låt är till och med en The Sounds låt, min och Fridas låt alltså. Night after night heter den, ni borde lyssna.
För mig ploppar det upp jättemånga minnen när jag hör den.
Maja blir Veckans Babe för sitt fantastiska kroppspråk på scen och sin coola utstrålning. 
I love you babe.

Kommentarer
Postat av: frida

Nöjd men avis på att du och hon är tajtare </3

2012-06-12 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0