Veckans Babe

Jag känner att jag bara måste reda ut allting med alla dessa Skarsgårdsbröder.
Jag har bestämt att alla kan fan inte bli Veckans Babe.
Jag tror att många har haft lite problem med vem man ska välja. Vafan, dom kryllar ju.
För mig är valet solklart trots att jag hade en idolbild på Alexander utriven ur Kampratposten ovanför sängen under min ungdom. Ja, jag hade väl levt sisådär 10 jordsnurr och tyckte att filmen Hundtricket var en helskön film.
Men sånt går över, det växer liksom bort.
Damer och Herrar låt mig presentera Veckans Skarsgård!
Gustav Skarsgård
Motivering:
Jag fattar inte varför han inte har blivit utsedd till "Veckans babe", "Sveriges sexigaste", eller varför inte "Vår våta dröm" eller något liknande i någon mammatidning innan. Jag blir nästan lite irriterad över det. Det är bara massa snack om Alexander och den där Bill. Två ganska dåliga skådespelare om man jämför med Gustav, enligt mig.
Okej jag har inte sett Alexanders prestation i True Blood och han äger säkert, och ja, jag tycker att Bill är bra. MEN! Gustav är bättre.
Jag tycker att han borde få spela bättre roller, fler roller. Han är ju helt sjukt bra i Ondskan till exempel. Plus att han är snyggast av alla fem syskonen. Trots att han är tunnhårig!
Han får även en guldstjärna i kanten eftersom hans fullständiga namn är Gustav Caspar Orm Skarsgård.
Hur kul är inte det!?
Grattis Gurra, för mig är du och kommer alltid att vara Veckans Skarsgård. Puss!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Rätt igen!

2012-06-08 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0