Söndag på Sundskajen 24

Kära ni.
Ville börja skriva igen. Ny bloggadress fast med samma innehåll liksom. Den här gången heter min blogg kozmicblues.blogg.se därför att det är mycket lättare att komma ihåg och mycket snyggare. Namnet kommer ifrån fina Janis Joplin. Eller så fin var hon inte, lite mossig om jag ska vara ärlig.
Men hon var cool, fin på insidan och jävligt bra.
Jag avslutade min bloggkarriär någonstans i Kroatien när jag var ute i Europa och tågluffade. En fantastik resa som jag sent kommer att glömma. Men den tog såklart slut och det gjorde min bloggkarriär också. Men nu känner jag för att börja skriva lite igen, jag tycker det är så kul att dela med mig. Speciellt om man får lite respons, jag är ju ett så kallat uppmärksamhets-mongo. Ett stolt sådant.
Jag kom hem från min tågluff i november, det var ganska trist. Jag hade inga pengar, ingen pojkvän i landet, inget heltidsjobb, ja ni fattar. Men jag blev sedan vikarie inom både förskola och skola vilket var fantastiskt roligt. Efter att jag hade jobbat ihop lite pengar, fått hem Antonio och fått en flaska i huvudet på green man flyttade vi till Malmö. Nu bor vi på Limhamn tillsammans med Johan, och David (som flyttar in i maj). Vi bor på en ö och ser havet från våra fönster. Värsta lyx för mig som har haft utsikt över en enormt taggig nyponbuske innan.
Imorgon jobbar jag min första dag på mitt nya jobb, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: matilda

I LOOOOOOOOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-18 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0