Ledig söndag på Sundskajen

Kära ni
Vi har fått tillökning i familjen!
Igår flyttade David in. Det känns jättebra. Skönt att få en snickare i familjen också, så vi kan få upp hyllor och sånt på väggarna. Inte för att jag inte kunde ha gjort det själv, jag är faktiskt ganska händig. Men David har en borr och med hans hjälp blir det nog mindre svordomar och skador på både väggar och mig själv.
Han hade även med sig en soffa och köksbord med stolar! Nu är det riktigt mysigt här hemma.
Idag är det söndag. Jag var jättetrött imorse efter mitt tolvtimmarspass igår på Jensens.
Kan vara ärlig att jag inte vaknade med ett leende på läpparna (vilket aldrig händer).
Men när grabbarna hade dragit iväg för lite skate och jag vaknat till och insett att jag har en ledig söndag framför mig kändes det bättre. Och efter bacon, makaroner, en massa ketchup och ett stort glas cola till frukost var jag i nästan i form igen. Tog även en dusch och sjöng för full hals i duschen så nu är allt primus.
Någon har glömt ett par kärleksbrillor här på Sundskajen, jag tror nog att det är Denises.
Jag ser chansen att få posera med dem såklart!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Fin du är <3 Längtar

2012-05-07 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0