Veckans Babe

Min kära vän Frida Ashbourne kom med ett förslag om denna Veckans Babe.
Jag höll på att dö av förvåning och skratt. Hon skrev såhär:
"Ett tips inför morgondagen veckans babe är wildkids ola, seriöst han är så jävla snygg!!! och bra!"
Jag tar detta på fullt allvar och måste medge att hon måste blandat ihop "Veckans Babe" med "Veckans tönt" eller kanske till och med "Årets Fail".
För det första är han inte snygg, och nej det behöver man inte vara för att bli Veckans Babe men han har ingen som helst karisma heller. Han kanske hade någonting där när han var programledare i "Myror i brallan" men jag måste medge att FaktaFanny var dubbelt så mycket bättre än honom.
Och när han dömdes för narkotikabrott 2011, vilket han förnekade, men faktiskt dömdes till försvann hela hans glans. Han är inte längre chefsredaktör på kamratposten och fick lov att sluta som programledare för Wildkidz.
Grattis Ola du blev Årets Fail 2011.
Över till något helt annat. Veckans Babe ska utses!
Håll i er, damer och herrar låt mig presentera Veckans Babe.
Donald Faison!
Motivering:
Därför att jag älskar Scrubs och svarta män.

Kommentarer
Postat av: frida

Sjukt orattvist!!! kolla nar Ola ar med i fraga Olle, om du inte tycker han ar snygg dar vet jag inte avd! kolla det serrri. (ganska nojd med veckans val anda men inte i narheten av ola)

2012-05-22 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0