Veckans Babe

Kära ni
Som ni har tjatat (endast Frida Ashbourne) om Veckans Babe! Jag har inte glömt bort det, jag har bara inte hunnit på grund av jobb.
Men ÄNTLIGEN har jag utsett Veckans Babe ännu en gång. Och det har inte varit lätt ska ni veta. Låt mig presentera:
Veckans Babe

Eller nej. Fan. Jag kan inte bestämma mig..
Välkomna in i min hjärna:
Det handlar om att jag är imponerad över Henrik Schyfferts långa lista över vad han faktiskt har åstadkommit under hela hans väldigt långa karriär.
Och när jag såg hans show "The 90's - ett försvarstal" tyckte jag att det var sjukt bra. Och hur kan man inte bli imponerad över personer som ligger bakom radioprogrammet "Hassan", varit en av Killingänget och vem kan inte tycka om Nilecity 105,6!? Klart han är en babe.
Men jag kan ändå inte låta bli att släppa tanken som kommer upp när jag börjar spekulera kring Henrik Schyffert.
Johan Rhenborg, omfg. Det finns ingen roligare komiker. Och han är en riktigt bra skådespelare också.
Jag dog när jag såg Solsidan, vilken insats! Och egentligen, vad har Henrik gjort som inte Johan har varit inblandad i? Och han har ett sug i blicken. Han är ju liksom också en babe inom samma kategori.
Men anledningen till att jag kom och tänka på Henrik Schyffert och Johan Rhenborg som faktiskt inte får mig att pirra så värst mycket utseendemässigt är att jag inte kan motstå Erik Haag. Han är snygg.
Erik har också en riktigt imponerande karriär bakom sig vilket jag beundrar. Han är en del av Hassangänget, gift med en cool brud vid namn Matrina Haag och är allt från manusförfattare, regissör och programledare. Och ibland kan jag faktiskt tycka att han får stå mest i skuggan om man ska jämföra mellan dessa tre.
Så vilken ska jag välja?
Jag tror Erik Haag tar hem priset trots att jag kanske är mer imponerad av de andra två, och det är på grund av detta:
"2010 och 2011 medverkade Haag i programmet Landet Brunsås på SVT. Ett inslag i programmet där Haag köper ett marsvin från blocket och sedan vrider nacken av och tillagar drogs tillbaka av SVT."
Grattis Erik, Du får mitt hjärta. Du är Veckans Babe!
Protester skrivs i kommentarsfältet, tack.

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Bra val igen!

2012-05-01 @ 21:34:15
Postat av: Frida

rättvisan segrade!

2012-05-01 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0