Veckans Babe

Denna vecka är Veckans Babe någonting alldeles extra!
Denna man är en person som förtjänar denna plats mest av alla tror jag. Han är skådespelare, såklart.
Ni kanske tycker att jag borde variera mig i mina val med tanke på att jag bara valt skådespelare eller komiker, men någon ändring kommer aldrig att ske. Så ni vet. Det är klart att Veckans Babe inte behöver vara komiker eller skådespelare men jag tänker inte minska ner på dem. Tillbaka till ämnet.
Damer och herrar låt mig presentera Veckans Babe:
Erik "Tobbe" Johansson!



Motivering:
Det är väl klart att grundaren till Veckans Babe är en Babe. Han är en riktigt bra skådespelare och jag tycker att han har fått för lite cred. Det finns ingen roll med honom, som jag har sett, som jag tycker att han spelar dåligt.
Just nu är han aktuell i "Riktiga män" som är en teaterpjäs som visas på svtplay.
Än så länge finns bara akt 1 ute men på fredag visas även akt 2. Jag tycker verkligen att akt 1 i "Riktiga män" var bra. Det är sådan slags teater som jag tycker är rolig, precis i min smak.
Sedan är det fett coolt att han har gått på teaterhögskolan här i Malmö.
Erik, om du ser det här och en dag återvänder till Malmö så finns jag på Sundskajen 24.
Du är VECKANS BABE!
Puss från din Fanny.

Kommentarer
Postat av: frida

som sagt, mycket nöjd!

2012-05-07 @ 18:43:28
Postat av: MammaMu

Fin Kille!

2012-05-07 @ 19:42:27
Postat av: emma johansson

fanny, du måste komma och hälsa på mig i sthlm.. då får du se denna babe ofta kan jag lova. he he puss

2012-05-22 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0