Veckans Babe

Äntligen har måndagsångesten knackat på dörren!
Jag vägrar öppna och ägnar mig åt Veckans Babe istället.
Damer och herrar, gummor och gubbar, barn och tonårsterrorister låt mig presentera Veckans Babe!
Kakan Hermansson!!!

Motivering:
Bra kvinnliga förebilder växer inte på träd och därför måste vi hylla dem som faktiskt finns.
Jag tycker att hon är fett cool och utstrålar styrka. Jag gillar att hon är öppen med att även hon har haft motgångar i sitt liv men att det blir bättre.
Hon kämpar för feminismen och för livet, precis som vi alla borde göra. Hon är ett bevis på att adhd inte är någonting negativt, visst det kan vara jobbigt, men som hon själv skrev i sin blogg om att ta medicin för adhd:
"Jag har valt att inte göra det på grund av att jag är rädd för att bli personlighetsförändrad, jag är rädd för att min hjärna ska jobba annorlunda, att den inte ska vara lika snabb och genialisk som den är nu."
Hon är sann, hon är på riktigt och har humor. Om ni inte har sett "Kaka på Kaka" som visades på svtplay så gör det!
Vi borde helt enkelt bli lite mer som Kakan.
Grattis Kakan, du är Veckans Babe! Kram.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ingen babe kommer nånsin bli så babe-ig som kakan, världens bästa brud!

2012-05-14 @ 18:00:07
Postat av: frida

btw skulle jag så jävla gärna vilja vara polare med henne och julia :S

2012-05-14 @ 18:00:42
Postat av: loverboy

jag har druckit vin och spelat rappakalja med kakan och julia. tror jag i varje fall. ibland när jag är full så försvinner mitt minne. men det är sant, hur som helst.

2012-05-22 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0