Veckans Babe

Veckans Babe är någon som jag har varit kär i väldigt länge. Han är grym.
Damer och Herrar låt mig presentera Sveriges bästa rappare!
Jason Diakité!
Motivering:
Som sagt är han Sveriges bästa rappare enligt mig. Han gör sjukt bra musik tillsammans med sjukt bra musiker.
Jag älskar när han kompas av bandet Damn! Massa blås och och allt blir fett och funky.
Han har också haft egna radioprogram i p3 och varit sommarpratare i p1.
Men det bästa av allt som jag tror många inte vet om är att han vann sin första grammis för musiken som han skrev till tv-serien "Kniven i Hjärtat". När jag och Johan tågluffade kollade vi igenom serien.
Serien är ganska töntig många gånger men eftersom jag älskar svenska serier gillade jag den.
Det är en dramaserie med musikalinslag och manus är skrivet av bland annat Peter Birro som även har skrivit manuset till "Upp till kamp" (asbra svensk serie).
Sammanfattningsvis vill jag bara säga att Timbuktu är helt sjukt cool och snygg.
Grattis älskling, du är Veckans Babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0